header
  • Hyrje
  • Drejtor: Engjëll MUSAI
  • info@gazetatelegraf.com
  • Editorial
  • Politike
  • Dosier
  • Opinione
  • Intervista
  • Ekonomi
  • Analize
  • Suplementi
    • Pena Shqiptare
    • Mjeksore
    • Emigracioni Shqiptare
    • Tendence
  • Forumi
| Kerkim i avancuar
Hyrje | Suplementi | Mjeksore | STUDIUESIT E HARVARDIT

STUDIUESIT E HARVARDIT

Gazeta Telegraf
Madhesia e germave: Decrease font Enlarge font
image

Rreziku për sulme në zemër direkt pas konsumimit të alkoolit

 

Konsumimi i vetëm një doze i cilësdo pije alkoolike mund të dyfishojë rrezikun për sulme në tru gjatë 60 minutave të ardhshme, ka shkruar revista Stroke. Hulumtuesit nga Harëardi shtojnë se dy orë pas konsumimit të pijes alkoolike, gjasat për sulme në tru janë për 60% më të larta, derisa normalizimi i rrezikut të vërejtur vjen pas disa orëve. Sipas mendimit të tyre, deri te rritja e gjasave për sulme në tru menjëherë pas konsumimit të alkoolit vjen për shkak të presionit të rritur të gjakur dhe rrezikut më të madh të krijimit të trombeve të gjakut. Në studimin e ri kanë marrë pjesë 390 persona të hulumtuar, të cilët kanë pasur sulme në tru të shkaktuara nga koagullimi i gjakut.

Per me shume lexoni gazeten"Telegraf"

 

Shto tek: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Subscribe to comments feed Komente (0 publikuar):

total: | Treguar:

Publikoni komentin tuaj comment

Ju lutem fusni kodin qe shikoni ne imazh:

  • Plain text 61 - Here eshte lexuar ky Artikull
  • email Email shokeve
  • print Print version
Tags
Ska tags per kete artikull
Vlereso kete artikull
0
Hyrje | E-Mail | Te preferuarat | Rss / Atom | Vetem tekst | Arkiva | CPanel|
Powered by: Data Solution LTD