header
  • Hyrje
  • Drejtor: Engjëll MUSAI
  • info@gazetatelegraf.com
  • Editorial
  • Politike
  • Dosier
  • Opinione
  • Intervista
  • Ekonomi
  • Analize
  • Suplementi
    • Pena Shqiptare
    • Mjeksore
    • Emigracioni Shqiptare
    • Tendence
  • Forumi
| Kerkim i avancuar
Hyrje | Forumi | SHKENCA SUDEZE

SHKENCA SUDEZE

Gazeta Telegraf
Madhesia e germave: Decrease font Enlarge font
image

STUDIMET SUEDEZE/ Në ditë 4 filxhanë kafe nuk kanë efekt negativ mbi shëndetin kardiovaskular

 

Sa më shumë kafe aq më pak rrezik nga infarkti

 

Studimet mbi të mirat e kafesë ndaj sistemit kardiovaskular janë kundërshtuese. Kafja, mund t‘i bëjë mirë zemrës sipas një grupi studiuesish nga Stokholmi. Në kongresin e fundit të Shoqërisë Evropiane të Kardiologjisë në Mynih, suedezët kanë prezantuar disa të dhëna që do t‘u pëlqejnë shumë konsumatorëve të pijes së zezë. Sipas një studimi të bërë te një numër personash me probleme kardiovaskulare, është vënë re se sa më shumë kafe që pinin, aq më i vogël ishte rreziku për t‘u prekur nga infarkti.

Per me shume lexoni gazeten "Telegraf"

 

 

Shto tek: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Subscribe to comments feed Komente (0 publikuar):

total: | Treguar:

Publikoni komentin tuaj comment

Ju lutem fusni kodin qe shikoni ne imazh:

  • Plain text 13688 - Here eshte lexuar ky Artikull
  • email Email shokeve
  • print Print version
Tags
Ska tags per kete artikull
Vlereso kete artikull
2.33
Lajme te ngjashme
  • Kafja, ul rrezikun e tumorit në prostatë
  • Edi Rama nuk piu as kafe në Vlorë
  • Suplementi - mjeku në familje
  • Studjuesit Amerikan
  • MJEKËSIA/ Disa veprime të thjeshta që ndihmojnë për të kaluar një jetë pa probleme
Hyrje | E-Mail | Te preferuarat | Rss / Atom | Vetem tekst | Arkiva | CPanel|
Powered by: Data Solution LTD